Professor/a | Assignatures |
---|
Aguilà, Oriol | Patrocini i mecenatge |
Aixa, Marc | Percussió |
Albet, David | Cambra / conjunt instrumentalRepertori i tècniques de la música contemporània |
Almajano, Marta | Cant històric |
Alomar, Jordi | Dimensió econòmica del sector musical |
Artigas, Javier | Anàlisi de la música antigaTaller d’anàlisi de la música antiga |
Asensio, Joan | Anàlisi del flamencoCambra / conjunt instrumentalImprovisació i acompanyament del flamenco I i IITranscripció per a guitarra flamenca |
Asensio, Juan Carlos | Cant plaHistòria de la música de l’edat mitjanaHistòria de la música del segle XV i XVINotació i edició I i IIIntroducció a la codicologia |
Àvila, Raimon | Formació corporal i comunicació I, II i III |
Bäcker, Rolf | Fonètica aplicada al cant I, II, III i IV |
Badal, Ferran | Didàctica del conjunt instrumental |
Balssa, Emmanuel | Violoncel històricViola de gamba |
Barbal, Margarida | Eines didàctiques de consciència corporalFormació corporal i comunicació I i II |
Barbeta, Xavier | Piano |
Barrachina, Àlex | Anàlisi, síntesi i processament del so IIInterpretació amb mitjans electrònics I |
Barrera, Magdalena | ArpaCambra / conjunt instrumental |
Bataller, Arnau | Composició per a mitjans audiovisuals IComposició principal |
Baucells, Josep | Percepció auditiva generalFonaments de composició |
Benítez, Gorka | Flauta travessera JiMMImprovisació i acompanyament de la MM IIIImprovisació i acompanyament del Jazz II i IVSaxòfon JiMM |
Bernat, Miquel | Percussió |
Bes, Ruben | Didàctica de l’instrument I i IIDidàctica del llenguatge i l’expressió musical IIPràcticum de pedagogia I i II |
Blanch, Xavier | Cambra / conjunt instrumentalOboèOboè històric |
Bofill, Miquel | Cambra / conjunt instrumentalSaxòfon |
Bonal, Ester | Desenvolupament professionalInstruments polifònics a l’aula |
Bonet, David | Repertori instrumental específic, trompa |
Bonet, Javier | Trompa / Trompa natural |
Borne, Patrick | Fonètica aplicada al cant I, II, III i IV |
Borràs, Josep | Fagot històric |
Bover, Albert | Piano JazzImprovisació i acompanyament del jazz IVTeclats MM |
Branch, Alan | Cambra / conjunt instrumentalLiedPianoRepertori específic del cantSeminari de música vocalFonètica aplicada al cant I, II, III i IV |
Bronevetzki, Vladislav | Piano |
Brotons, Salvador | Direcció d’orquestra principalComposició principalPràctiques de direcció |
Brown, Jonathan | Cambra / conjunt instrumentalViolaRepertori i tècniques de la música contemporània |
Cabestany, Nabí | Repertori instrumental específic, violoncel |
Camell, Jordi | Cambra / conjunt instrumentalPiano |
Camps, Jonathan | Cambra / conjunt instrumentalContrabaix |
Candendo, Óscar | Orgue |
Canela, Carme | Cant Jazz i MM |
Cañizares, Rafael | Guitarra flamencaTècniques de composició del flamenco |
Capella, Francesc | ComboCambra / conjunt instrumentalComposició del JazzHistòria de la música popularHistòria del JazzPiano Jazz |
Carbonell, Daniel | Cambra / conjunt instrumentalGralla / dolçaina |
Cardenal, David | Distribució de continguts musicalsComencialització de continguts musicals |
Carod, Apel·les | Violí jazzCombo |
Carrasco, Elisenda | Didàctica del conjunt vocal |
Casanova, Cori | Foniatria |
Casares, Lluc | Combo |
Casellas, Marcel | Arranjaments de la música tradicional IICambra / conjunt instrumentalImprovisació de la música tradicional I, II, III i IV |
Castelló, José Vicente | Cambra / conjunt instrumentalTrompa |
Castillo, Xavier | Clarinet / Clarinet baixRepertori instrumental específic, clarinet |
Castro, Raquel | Violí |
Cattaneo, Aureliano | Composició principalFonaments de la composició |
Chiantore, Luca | Estètica IIHistòria de la música del S.XIXMusicologia històrica III |
Chiralt, Dolors | OboèCambra / conjunt instrumental |
Climent, Lambert | Cant històric |
Coll, Lluís | Corneta |
Coll, Xavier | Cambra / conjunt instrumental |
Colomer, Jaume | Distribució i comercialització de continguts musicalsProducció aplicada a la indústria musical |
Comajuncosas, Josep Maria | Anàlisi, síntesi i processament del so IElectrònica IIInformática musical IIInterpretació amb mitjans electrònics IITècniques de programació III |
Conangla, Ferran | Sonorització de directesTècniques d’enregistrament i postproducció I, II, III i IV |
Coppola, Lorenzo | Cambra / conjunt instrumentalClarinet històric |
Costal, Anna | Història de la música dels segles XX i XXIHistòria de la música catalana dels segles XIX i XXMúsica tradicional catalanaMusicologia històrica IIEstètica I |
Curti, Horacio | Pràcticum de Musicologia I i IIMúsiques tradicionals del món IITècniques d’execució de les músiques tradicionalsEtnomusicologia ISeminari de musicologia |
de Jong, Karst | Improvisació i acompanyament III i IVImprovisació i acompanyament per a pianistes IIITècniques compositives I, II i III |
de la Rubia, Juan | Cambra / conjunt instrumentalImprovisació i acompanyament I, II i IVImprovisació i acompanyament per a pianistes I, II i III |
Díaz Latorre, Xavier | Cambra / conjunt instrumentalInstruments de corda polsadaBaix continu III i IV |
Dichamp, Jean-François | Piano |
Dubuclet, John | Anàlisi del Jazz i la música moderna per a altres àmbitsCambra / conjunt instrumentalImprovisació del Jazz i la música moderna per a altres àmbitsTrombó JiMM |
Duijck, Johan | Direcció de cor principalPràctiques de direcció |
Duque, Javier | Organització i contextos educatiusPedagogia sistemàtica de la música I i IIPsicopedagogiaSeminari d’investigació en educació musical |
Egea, Susana | Escena lírica I, II i IIITècniques actorals I i II |
Enrich, Enric | Drets de propietat intel.lectual |
Espasa, Daniel | Improvisació i acompanyament I i II, harmònicsImprovisació i acompanyament per a pianistes I, II, III i IVCambra / conjunt instrumental |
Espí, Sònia | Tecnologia aplicada a la producció i difusió I i II |
Estevan, Pedro | Percussió històrica |
Fargas, Joan | Gestió d’equips |
Farrés, Mireia | Trompeta |
Fernández, Agustí | Improvisació i acompanyament III i IV |
Fernández, Pablo Manuel | Tuba / bombardíCambra / conjunt instrumental |
Ferrándiz, Lorenzo | PercussióCambra / conjunt instrumental |
Figaró, Jordi | Tenora |
Figuerola, Xavier | Saxòfon JiMMClarinet JiMM |
Fina, Xavier | Dimensió econòmica del sector musicalEmprenedoria i creació d’empresesL’entorn empresarialMarc públic i institucional de la músicaMúsica i comunicació en l’entorn globalDesenvolupament professional |
Finger, Ana | Cant JiMMCambra / conjunt instrumental |
Forcada, Dani | Percussió MMCambra / conjunt instrumental |
Fumero, Horacio | Contrabaix JazzComboCambra / conjunt instrumental |
Fuster, Josep | Clarinet |
Fuster, Martina | Dret |
Galassi, Mara | Arpes històriques |
Galduf, Simeón | Sacabutx |
Gallego, Júlia | Flauta travessera |
García, Luis | Disseny, desenvolupament i innovació curricularFormació corporal i comunicació IMúsica, moviment i rítmica I i IIRelació docent |
García, Mariano | Cambra / conjunt instrumentalSaxòfon |
García, Raúl | Trombó / trombó baixCambra / conjunt instrumentalRepertori instrumental específic, trombó |
Garrigosa, Francesc | CantCant històricLiedCor de la Música AntigaSeminari de música vocal |
Garrobé, Àlex | Guitarra |
Gascón, Luis Ignacio | SaxòfonCambra / conjunt instrumental |
Gascón, Montserrat | Cambra / conjunt instrumental |
Gasull, Feliu | Cambra / conjunt instrumentalImprovisació i acompanyament I i IIArranjaments del flamencoRepertori i tècniques de la música contemporània |
Giménez, Néstor | ComposicióCombos |
Giné, Enric | ElectrotècniaPràcticum de sonologiaFonaments d’acústicaTècniques d’enregistrament i postproducció I, II, III i IV |
Ginesi, Gianni | Models d’organització sonora de les músiques tradicionalsMúsica i cultura IIMúsiques tradicionals del món IPràcticum de musicologia I i II |
Gleusteen, Kai | Violí |
Gómez, David | Bateria JiMM Perfeccionament rítmic |
Gómez, Ignasi | Didàctica del llenguatge i l’expressió musical I i IIDidàctica de l’instrument IIPràcticum de pedagogia I i IIRelació docent |
Gotlibovich, Yuval | ViolaCambra / conjunt instrumental |
Grimalt, Imma | Pràcticum de producció i gestió I i IIPràctiques internes de producció i gestió I, II i IIIProducció de concerts i esdeveniments musicalsTècniques de comunicació |
Grimalt, Joan | Metodologies d’anàlisi musicalReducció de partitures I, II, III i IVTaller d’anàlisi I i II |
Guaus, Enric | Electrònica IFísica i matemàtiques per a la música ILaboratori de So I i IIIPràctiques internes de sonologia I i IIPràcticum de sonologiaFonaments d’acústica |
Guglielmi, Luca | ClavicèmbalFortepiano |
Guinovart, Albert | Composició principalInstrumentació i orquestració I i II |
Gumí, Albert | Cambra / conjunt instrumentalImprovisació i acompanyament I i II |
Hantaï, Marc | Flauta travessera històrica |
Havel, Christophe | Composició principal |
Heilbron, Marc | Història de l’òperaHistòria de la música del segle XVIIIMusicologia històrica IEstètica IFonètica aplicada al cant I, II i IIIMúsica i cultura II |
Herrera, Perfecto | Fonaments d’acústicaEscolta crítica IIIntroducció a la tecnologia musicalPsicoacústicaTecnologies per a la recerca musicalPràcticum de sonologia |
Ibáñez, Xavier | Teclats MMComboCambra / conjunt instrumentalComposició de Música Moderna IArranjaments de la MM I |
Ill, Carles | Metodologies de recerca |
Iotti, Guido | Repertori instrumental específic, orgue |
Kleiman, Vika | Formació corporal i comunicació I i IIMúsica i dansaPracticum de pedagogía I i II |
Kraemer, Manfredo | Violí històric |
Krause, Jo | Bateria JiMM |
Lara, Mireia | Cant JiMMComboCambra / conjunt instrumental |
León, Jordi | Repertori de la cobla |
Likeng, Didier | Cor gospel |
Linares, Maria Assumpció | Foniatria Tècnica vocal aplicada I |
Lloris, Enedina | CantSeminari de música vocal |
Lluna, Joan Enric | Clarinet Cambra / conjunt instrumental |
López Cano, Rubén | Estètica IHistòria de la música del S.XVIIMetodologies d’investigació musical I i IITeoria crítica del coneixement |
Lossev, Denis | Piano |
Lozano, José | Disseny de soLaboratori de so II i IV |
Magrí, Laia | Fagot, ContrafagotRepertori instrumental específic de fagot |
Margarit, Josep | Anàlisi de la música IComposició aplicada a l’ensenyamentMetodologies d’anàlisi musical |
Marigó, Carles | Improvisació i acompanyament |
Martín, Carlos | Trombó JiMM |
Martínez Borruel, Eduard | Baix continuPràctica de baix continuClavicèmbalRepertori de la música antiga |
Martínez Mehner, Vera | ViolíCambra / conjunt instrumental |
Martínez, Damià | Violoncel |
Martínez, Eduardo | Oboè |
Martínez, Sílvia | Etnomusicologia IIIMúsica i cultura III |
Martínez, Sofía | Percepció auditiva generalPercepció auditiva específicaRepertori instrumental específic, flauta |
Martínez, Uxia | Contrabaix |
Masó, Jordi | Piano |
Mateu, Assumpta | CantLiedCambra / conjunt instrumental |
Memelsdorff, Pedro | Flauta de becCambra / conjunt instrumentalFonts històriques de la interpretació de la música antiga |
Mercadal, Melissa | Fonaments de musicoteràpiaPsicopedagogia |
Mercader, Nan | Percussió MMComboCambra / conjunt instrumental |
Mestre, Daniel | Formació vocal aplicada IIPercepció auditiva generalTècniques bàsiques de direcció |
Minguet, Vicent | Música i cultura II |
Moliner, Pep | FiscornCambra / conjunt instrumental |
Momblant, Ester | Formació corporal i comunicació I i IIMúsica i dansa |
Monné, Joan | ComboCambra / conjunt instrumentalImprovisació i acompanyament del Jazz I i IIIPiano Jazz |
Mor, José | Violoncel |
Mora, Albert | Flauta travesseraCambra / conjunt instrumentalImprovisació i acompanyament II |
Mora, Jordi | Direcció d’orquestra principalPràctiques de direcció |
Mora, Mireia | Formació corporal i comunicació I i II |
Moreno, Emilio | Violí històricViola històrica |
Moretti, Kennedy | Cambra / conjunt instrumentalRepertori i tècniques de la música contemporània |
Murcia, Grati | Percussió |
Natividade, Margarida | CantLiedSeminari de música vocal |
Navarro, Blai | AcordióTranscripció per a acordió |
Noll, Thomas | Teoria musical del segle XX |
O’Callaghan, Pep | Anàlisi de la MM I i IIPercepció auditiva específicaPercepció auditiva avançada |
Oller, Joan | MàrquetingProgramació musical |
Pallàs, Laura | Repertori instrumental específic, piano |
Pastor, Fèlix | Anàlisi de la música IMetodologies d’anàlisi musicalAnàlisi de la música del s. XX i XXI |
Pérez Cucurella, Pep | Baix elèctric MMComboCambra / conjunt instrumentalImprovisació i acompanyament de la MM II |
Pérez Molina, Lourdes i Lluís | PianoCambra / conjunt instrumental |
Pérez, Dani | Guitarra JiMMComboCambra / conjunt instrumentalImprovisació i acompanyament del Jazz III |
Perpiñán, Daniel | Trombó / Trombó tenor |
Pestalozzi, Cristoforo | Violoncel |
Pi, Judit | Tècniques de Comunicació |
Pillai, Ashan | Viola |
Pintó, Mireia | Cant |
Pla, Adolf | PianoCambra / conjunt instrumental |
Plana, Cati | Acordió diatònicCambra / conjunt instrumental |
Poletti, Paul | Acústica i organologia IOrganologiaAfinacions històriquesAfinacions del teclatFonaments d’acústicaPràcticum de sonologia |
Poyato, Francisco | LiedCambra / conjunt instrumentalSeminari de música vocal |
Prats, Vicens | Flauta travessera |
Prieto, Jesús | Guitarra elèctrica MMGuitarra JiMM |
Puertas, Xavier | Contrabaix històric / violone |
Puig, Xavier | Cambra / conjunt instrumentalDirecció d’orquestra secundària I i IIPràctica d’orquestra I i II |
Pujol, Josep | Música i cultura ITaller d’escriptura per a la musicologia |
Rabaseda, Joaquim | Història de la música audiovisualAnàlisi de la música audiovisualCompositors catalans dels segles XX i XXITaller d’ànalisi per a la musicologia |
Réach, Pierre | PianoCambra / conjunt instrumental |
Regalado, David | Gestió i planificació pressupostària |
Reinón, Eladio | Saxòfon JiMMComboCambra / conjunt instrumentalImprovisació i acompanyament de la MM IVImprovisació i acompanyament del Jazz II |
Resina, Eduard | Composició assistida per ordinador I i IIComposició electroacústica I i IIComposició principalMetodologies d’anàlisi musical |
Ribera, Manel | Fonaments de la composicióTècniques compositives I |
Rielo, María José | Fagot |
Rio-Pareja, Josep | Composició principalFionaments de la composicióTaller d’anàlisi II |
Roca, Alba | Violí històric |
Rodeiro, Manel | Anàlisi de la música I i IIAnàlisi de la música dels segles XX i XXIMetodologies d’anàlisi musical |
Rossy, Mario | Contrabaix JazzComboImprovisació del Jazz i la música moderna per a altres àmbits |
Rubio, Francisco | Improvisació i ornamentació I, II, III i IVImprovisació i ornamentació de la MA per a altres àmbits |
Sabaté, Marcel | Flabiol i tamboríArranjaments de la coblaCambra / conjunt instrumental |
Salazar, Pep | Gestió de la innovació |
Salinas, Rafael | PianoFonaments de la pràctica interpretativa |
Sampablo, Alberto | Dret |
Saña, Oriol | Violí JiMMCambra / conjunt instrumental |
Sanmartí, Joan | Edició de partitures amb mitjans informáticsComposició de Música Moderna IIComboCambra / conjunt instrumentalGuitarra JiMMGuitarra elèctrica MM |
Santana, Galdric | CornamusaCambra / conjunt instrumental |
Santana, Guilhaume | Fagot |
Satué, Helena | Violí |
Sempere, Núria | Desenvolupament professionalGestió de centres educatiusGestió de projectes comunitaris |
Serrano, Ángel | TrompetaRepertori instrumental específic, trompetaCambra / conjunt instrumentalPràctica d’orquestra |
Simarro, Miguel | Repertori instrumental específic, violaRepertori instrumental específic, violí |
Simon, Matthew | Trompeta JiMM |
Soler, Jordi | Tecnologies per a l’educació musical |
Sotelo, Mauricio | Composició principal |
Stanculeasa, Vlad | Violí |
Surinyac, Josep | Lied |
Tancredi, Eduardo | Piano JazzTeclats MMCor JiMMComboCambra / conjunt instrumental |
Terraza, Ignasi | Piano JazzCombo |
Tomàs, Abel | Cambra / conjunt instrumental |
Tomàs, Arnau | Cambra / conjunt instrumental |
Torramilans, Ramon | Cambra / conjunt instrumentalRepertori i tècniques de la música contemporània |
Urtasun, Rosamèrica | Repertori instrumental específic, acordióPercepció auditiva general |
Vergés, Lluís | Anàlisi del Jazz I i IIArranjaments del Jazz I i IIArranjaments de la MM IIComposició de Música Moderna I |
Vidal, Lluís | ComboCambra / conjunt instrumentalComposició de Jazz I i IIPiano Jazz |
Vila, Josep | Direcció de cor principalPràctiques de direcció |
Vila, Lluís | CorCor per a cantants I, II i IIIDirecció de cor secundària I i IIFormació vocal aplicada I |
Vilaró, Jordi | TibleCambra / conjunt instrumental |
Villanueva, Isabel | Management i representació d’artistes |
Vivancos, Bernat | Composició principalInstrumentació i orquestració III i IV |
Vivancos, Jordi | Sociologia de la música |
Vizcaya, José Miguel | Cante flamencoImprovisació i acompanyament del flamenco III, IV, V i VICambra / conjunt instrumentalRepertori del flamenco |
Volguin, Yuri | Violí |
Willis, Gary | Baix elèctricCombo |
Xirgu, David | Bateria Ji MMComboPerfeccionament rítmic |
Young, Laura Anne | GuitarraCambra / conjunt instrumental |
Zamora, Ignasi | Baix elèctric MMComboCambra / conjunt instrumentalImprovisació i acompanyament de la MM I |
Zaragozà, Josep Lluís | Didàctica general |
Zarco, Antonio | Improvisació i acompanyament del Flamenco per a altres àmbitsRepertori del flamencoTeoría del FlamencoCambra / conjunt instrumentalGuitarra flamenca IS |